Ράσελ Κρόου: Αιμοσταγείς κατσαπλιάδες οι Ελληνες!

Ανθελληνική ταινία-πρόκληση από τον Νεοζηλανδό σταρ - Στη Μάχη της Καλλίπολης (Δαρδανέλια) παρουσιάζει τους Τούρκους ως «πατριώτες» που υπερασπίζονται την πατρίδα τους.
Το οξύμωρο είναι πως το σενάριο της ταινίας «Water Diviner» έχει την υπογραφή του Ελληνοαυστραλού Αντριου Αναστάσιος 
Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ράσελ Κρόου χαρακτηρίζεται από ανθελληνικές αναφορές, την ώρα μάλιστα που παρουσιάζει τους Τούρκους ως αθώα θύματα στον αγώνα για την υπεράσπιση της πατρίδας τους. Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει ήδη την οργισμένη αντίδραση Ελλήνων και Αρμενίων για τον επιπλέον λόγο ότι το σενάριο της ταινίας έχει γραφτεί από έναν Ελληνοαυστραλό ονόματι Αντριου Αναστάσιος.

Η ΕΠΙΘΕΣΗ

Οι Ελληνες «κατσαπλιάδες» επιτίθενται κατά τρένου που μεταφέρει Τούρκους στρατιώτες

Η ΕΙΣΒΟΛΗ

Οι «κατσιαπλιάδες» Ελληνες εμφανίζονται να «εισβάλλουν» και να καταστρέφουν τουρκικό χωριό, το οποίο στην πραγματικότητα είναι το ελληνικό Λιβίσι της Λυκίας

Φιλοτουρικική ταινία -πρόκληση με ελληνική υπογραφή
"Κακός" vs "καλού"

Ο «κακός» Ελληνας αντάρτης απειλεί τον «καλοκάγαθο» ταγματάρχη Χασάν

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΟ ΛΙΒΙΣΙ


Τελικά ο Ράσελ Κρόου εντοπίζει τον κινηματογραφικό γιο του μέσα στην εκκλησία της Παναγίας στο χωριό Λιβίσι

ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ

Ντόπιοι της Μικράς Ασίας που σφαγιάστηκαν από τους «κακούς» Ελληνες. Πουθενά στην ταινία δεν γίνεται αναφορά στις γενοκτονίες των χριστιανικών πληθυσμών



Ο Ράσελ Κρόου στον ρόλο ενός πατέρα που ταξιδεύει από την Αυστραλία στην Τουρκία για να βρει τα ίχνη των τριών γιων του 
που χάθηκαν στη Μάχη της Καλλίπολης

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΩΣ "ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ"

Ο «αρχηγός» των Ελλήνων -ως κατσαπλιάς- αποκαλεί κοροϊδευτικά τον Κρόου «καγκουρό»
Η ταινία αναφέρεται στην αποτυχημένη απόβαση των ΑΝΖAC (Australian and New Zealand Army Corps - ακρωνύμιο του στρατιωτικού εκστρατευτικού σώματος Αυστραλών και Νεοζηλανδών) στη χερσόνησο της Καλλίπολης, στα Δαρδανέλια της Τουρκίας, -από τις 25/4/1915 έως τις 9/1/1916 κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που έληξε με χιλιάδες νεκρούς και από τις δύο πλευρές. Κεντρικός ήρωας είναι ο Κόνορ, ένας Αυστραλός αγρότης που το 1919 ταξιδεύει στην Τουρκία αναζητώντας τα ίχνη των τριών αγοριών του που χάθηκαν στη Μάχη της Καλλίπολης. Στην πορεία ανακαλύπτει -με τη βοήθεια του Τούρκου ταγματάρχη Χασάν, με τον οποίο αναπτύσσει μια ιδιόμορφη φιλία- ότι οι δυο του γιοι είναι νεκροί και ο τρίτος ζωντανός κάπου στα βάθη της Ανατολής, τον οποίο τελικά εντοπίζει. 

Στην ταινία ξεχωρίζει η απαστράπτουσα η Ρωσοουκρανή Ολγα Κιριλένκο στον ρόλο της Αϊσέ. Το κορίτσι του Τζέιμς Μποντ επιστρέφει στα κινηματογραφικά πλατό στον ρόλο μιας νεαρής χήρας Τούρκου στρατιώτη, που επίσης σκοτώθηκε στη Μάχη της Καλλίπολης. Λίγο πριν πει το οριστικό «ναι» στον αδελφό του συζύγου της ώστε να γίνει δεύτερη γυναίκα του και να κοιμάται μαζί του κάθε τρεις μέρες, γνωρίζει τον Κρόου, που τελικά την κατακτά και η ταινία τελειώνει με το δικό τους love story. 

Ωστόσο, σε όλη τη διάρκεια της ταινίας είναι εμφανής η προσπάθεια να διαστρεβλωθεί έντεχνα η ιστορική πραγματικότητα. «Στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα αντιπολεμικό μήνυμα, ο Ράσελ Κρόου και ο Αντριου Αναστάσιος κατέληξαν να εμφανίζουν τα θύματα ως θύτες και τους σφαγιαζόμενους ως βαρβάρους», σχολιάζει ο δρ Παναγιώτης Διαμαντής, καθηγητής Ιστορίας του Πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, σε άρθρο του στην αγγλόφωνη έκδοση της ομογενειακής εφημερίδας «Νέος Κόσμος», τονίζοντας ότι η «ταινία παραπλανά με τη δήλωσή της ότι “στηρίζεται σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα”».

Επιχειρώντας να δικαιολογήσει το σενάριο της ταινίας του, ο Ράσελ Κρόου υποστήριξε ότι πρόθεσή του ήταν να παρουσιάσει την ιστορία της Μάχης της Καλλίπολης αντίθετα από την «επίσημη» εκδοχή που παρουσιάζεται σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, προκειμένου να δικαιώσει τους «γηγενείς» Τούρκους που «αμύνθηκαν» εναντίον των ΑΝΖΑC. 

«Νομίζω ότι 100 χρόνια μετά οι Αυστραλοί έχουν την ωριμότητα να ακούσουν και την αντίθετη γνώμη για το πώς έγιναν τα γεγονότα», δήλωσε, αγνοώντας πως στους «γηγενείς» ανήκαν Αρμένιοι, Ασσύριοι και Eλληνες που υπέστησαν πρωτόγνωρους διωγμούς από τους «καλούς» Τούρκους. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τουρκικός Τύπος υποδέχτηκε με διθυραμβικά σχόλια την ταινία του Κρόου. 

Χαρακτηριστικός ο τίτλος δημοσιεύματος της εφημερίδας «Star» που αναφέρεται σε δηλώσεις του πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη στο Seven Network της Αυστραλίας: «Ράσελ Κρόου: Εισβάλλαμε σε ένα ανεξάρτητο έθνος στην Καλλίπολη». Η ταινία χρηματοδοτήθηκε και από τουρκική εταιρεία παραγωγής, ενώ τα υπουργεία Πολιτισμού και Aμυνας της γείτονος παρείχαν κάθε διευκόλυνση για τα γυρίσματα στην Καλλίπολη, στην Κωνσταντινούπολη και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Ο «Στρατός του Διαβόλου» 
Την ίδια εποχή που διαδραματίζεται το στόρι της ταινίας, οι σύμμαχοι της Αντάντ, νικητές του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, έχουν επιδικάσει τη ζώνη της Σμύρνης στην Ελλάδα. Το σενάριο παρουσιάζει τους Ελληνες ως βάρβαρους, αιμοβόρους και ληστρικούς κατακτητές και όχι ως γηγενή πληθυσμό της Μικράς Ασίας που αναγκάστηκε να αμυνθεί απέναντι στα σχέδια αφανισμού του που είχαν καταστρώσει οι Νεότουρκοι και ήδη είχαν εφαρμόσει με επιτυχία στους Αρμένιους και στους Ασσύριους. Στην ταινία οι Ελληνες αποκαλούνται «Στρατός του Διαβόλου» (Seytanasker). 

Πρόκειται για χαρακτηρισμό που αποδόθηκε στο 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων, το οποίο κατά τη Μικρασιατική Εκστρατεία διέπρεψε στα πεδία των μαχών και αναδείχτηκε ως η πλέον επίλεκτη μονάδα του ελληνικού στρατού εξαιτίας του πανικού που προκαλούσε με τα αιφνίδια χτυπήματά του στον εχθρό. Σε μια σκηνή εμφανίζονται καμένα -από τους Ελληνες- χωριά και ντόπιοι να παίρνουν τον δρόμο της προσφυγιάς. 

«Οι Ελληνες... Καίνε τα χωριά, τρομοκρατούν τους ανθρώπους μας. Παλιά ήμασταν μια χώρα. Τώρα είμαστε σε πόλεμο», λέει στον Κρόου ο Τούρκος ταγματάρχης. Βέβαια, πουθενά στο έργο δεν εμφανίζονται νεκροί ή πρόσφυγες από τα στίφη των Νεότουρκων. 

Στην ταινία, όταν ο ταγματάρχης Χασάν με τους άνδρες του ταξιδεύουν με το τρένο για να ενωθούν με τα στρατεύματα του Κεμάλ στον Αφιόν Καραχισάρ δέχονται την επίθεση Ελλήνων, οι οποίοι παρουσιάζονται ως ληστές που έβαλαν στόχο τα όπλα και το υποτιθέμενο χρυσάφι που κουβαλούσαν. 

Οταν μάλιστα ο Χασάν λέει στον αρχηγό των Ελλήνων -μιλώντας μάλιστα ελληνικά- ότι ο Κρόου «είναι Αυστραλός... σύμμαχος σας», τότε ο Ελληνας δίνει εντολή να μην τον πειράξουν, ενώ τον αποκαλεί κοροϊδευτικά «καγκουρό». Στη συνέχεια βέβαια ο Κρόου σώζει τον Χασάν από τους «αιμοσταγείς» Ελληνες και συνεχίζουν οι δυο τους την πορεία τους για το Αφιόν Καραχισάρ. Ο Τούρκος για να ενωθεί με τα στρατεύματα του Κεμάλ και ο Αυστραλός για να βρει τον γιο του. 

Το ελληνικό χωριό Λιβίσι που «πολιορκούν» Ελληνες
Τελικά ο Κρόου εντοπίζει τον κινηματογραφικό γιο του μέσα σε μια ελληνορθόδοξη εκκλησία ενός ερειπωμένου χωριού, που υποτίθεται έχει καταστραφεί από τους «κακούς» Ελληνες. Πρόκειται για την εκκλησία της Παναγίας του ελληνικού χωριού Λιβίσι (Kayakoy) της Λυκίας, απέναντι σχεδόν από τη Ρόδο, το οποίο στέκει ερειπωμένο και εγκαταλειμμένο από το 1923, οπότε και οι κάτοικοί του εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες στο σημερινό Νέο Λιβίσι, στο Μαρκόπουλο και στη Νέα Μάκρη. 

Στην ταινία όχι μόνο δεν γίνεται καμία αναφορά στους Ελληνες κατοίκους του χωριού και στις συνεχείς διώξεις που υπέστησαν μετά το 1914 από τους Τούρκους ώστε να το εκκενώσουν μαζί με άλλα παραλιακά ελληνικά χωριά, αλλά προκλητικά παρουσιάζεται το χωριό να «πολιορκείται» από Ελληνες άτακτους που έχουν σφάξει και τους κατοίκους του. Σήμερα το χωριό-φάντασμα διατηρείται πλέον ως μουσείο, αποτελείται από τις ερειπωμένες ελληνικές κατοικίες και τις δύο εκκλησίες, στη μία από τις οποίες γίνεται και η συνάντηση πατέρα - γιου. Πρόσφατα η τουρκική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι επιθυμεί να το παραχωρήσει σε επενδυτή προκειμένου να το αναστηλώσει και να το εκμεταλλευτεί τουριστικά, προκαλώντας αντιδράσεις εντός και εκτός Τουρκίας. 

Μία από τις φωνές που ζήτησαν να υπάρξει παρέμβαση της Αθήνας προς την Αγκυρα ήταν και αυτή του πρώην υφυπουργού Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη. «Είναι προκλητικό αυτό που παρουσιάζεται στην ταινία. Ενα χωριό που οι κάτοικοί του υπέστησαν διωγμούς από τους Τούρκους και ήρθαν πρόσφυγες στην Ελλάδα να εμφανίζεται προκλητικά πως δέχεται επίθεση από Ελληνες άτακτους, να το καταστρέφουν και να σφαγιάζουν τον πληθυσμό του», λέει o κ. Νικητιάδης και καταλήγει: «Είναι γνωστό ότι η Τουρκία στηρίζει με κάθε μέσο διεθνείς παραγωγές προκειμένου να περάσει στη διεθνή κοινή γνώμη εμμέσως τις πάγιες θέσεις της. Κι αυτό το πετυχαίνει με το να παρουσιάζονται στην επίμαχη ταινία οι Τούρκοι ως αδικημένοι την ίδια ώρα που δεν γίνεται καμία αναφορά στις γενοκτονίες των χριστιανικών πληθυσμών της Ανατολής». 

Δυσφορία για τα προκλητικά «φάουλ»
Από τον περασμένο Δεκέμβριο, οπότε και η ταινία προβλήθηκε για πρώτη φορά στις κινηματογραφικές αίθουσες της Αυστραλίας, δεν είναι λίγοι εκείνοι που εξέφρασαν δημόσια τη δυσφορία τους για τα προκλητικά «φάουλ» του Ράσελ Κρόου. Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βετεράνων της Βικτώριας, πρώην στρατηγός Ντέιβιντ ΜακΚλάχλαν, έκανε λόγο για «σενάριο χωρίς καμία ιστορική βάση», σχολιάζοντας καυστικά ότι ο Κρόου «θα έπρεπε να κοιμόταν βαθιά στο μάθημα Ιστορίας στο σχολείο». 

Ακόμη, ο πρόεδρος της αυστραλιανής επιτροπής Αρμενίων Βέτσιε Καχραμανιάν επεσήμανε: «Δεν είναι τυχαία η μεγάλη προώθηση της ταινίας στην Τουρκία, μιας ταινίας που παρουσιάζει τους Τούρκους ως θύματα, παρά το γεγονός ότι διέπραξαν ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της ανθρωπότητας». Το σενάριο της επίμαχης ταινίας βασίστηκε στο ομώνυμο βιβλίο του ομογενή συγγραφέα Αντριου Αναστάσιος, ο οποίος έχει γράψει δύο ακόμη μυθιστορήματα. Πτυχιούχος στα Mass Media και τη Διαφήμιση, έχει δουλέψει σε τηλεοπτικές παραγωγές και διαφημιστικές καμπάνιες. 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα εφημερίδων της Αυστραλίας, τα μεταπτυχιακά του στην Ιστορία και την Αρχαιολογία τον οδήγησαν στη Μέση Ανατολή και την Τουρκία, όπου του ήρθε η ιδέα να γράψει το συγκεκριμένο βιβλίο. Αφορμή ωστόσο στάθηκε η επιστολή ενός Αυστραλού -της δεκαετίας του 1920- που εξιστορούσε την προσπάθειά του να πάει στην Τουρκία για να ανακαλύψει τι απέγιναν οι γιοι του. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, εκτός του Ράσελ Κρόου και της Ολγας Κιριλένκο, είναι ο Τούρκος Γιλμάζ Ερντογάν ως ταγματάρχης Χασάν, αλλά και ο μικρός Ντίλαν Γεωργιάδης, ομογενής από τη Μελβούρνη, ως γιος της Κιριλένκο. 

Σκηνές της ταινίας γυρίστηκαν στο ελληνικό χωριό Λιβίσι (Kayakoy) της Λυκίας, απέναντι από τη Ρόδο, το οποίο στέκει ερειπωμένο και εγκαταλειμμένο από το 1923, οπότε και οι κάτοικοί του εγκαταστάθηκαν πρόσφυγες στο Μαρκόπουλο και τη Νέα Μάκρη

Το εκρηκτικό μοντέλο και ηθοποιός Ολγα Κιριλένκο ως χήρα ενός Τούρκου στρατιώτη που σκοτώθηκε στη Μάχη της Καλλίπολης

Ο ομογενής συγγραφέας Αντριου Αναστάσιος με τη σύζυγό του Μέγκαν Γουίλσον έξω από το Μπλε Τζαμί της Κωνσταντινούπολης σε πρόσφατη επίσκεψή τους 

Παναγιώτης Σαββίδης
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ











ΡΟΗ$type=blogging$hide=home$m=0$cate=0$sn=0$rm=0$c=12$va=0

ΣΕΙΡΕΣ 2021-22$type=three$author=hide$comment=hide$rm=hide$count=3$cate=0$va=0$date=hide

$type=three$author=hide$comment=hide$rm=hide$count=3$cate=0$va=0$date=hide

$type=three$author=hide$comment=hide$rm=hide$count=3$cate=0$va=0$date=hide

$type=three$author=hide$comment=hide$rm=hide$count=3$cate=0$va=0$date=hide

Όνομα

8 ΛΕΞΕΙΣ,245,8 ΛΕΞΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,9 ΜΗΝΕΣ,381,9 ΜΗΝΕΣ ΟΛΑ,1,ΑΓΓΕΛΙΚΗ,82,ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ,271,ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ,1,ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ,27,ΑΘΛΗΤΙΚΑ,49,ΑΛΦΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ,1,ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ,88,ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΑΝΤ1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ,1,ΑΡΕΝΑ,90,ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΜΑ,32,ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ,2,ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΟΛΑ,1,ΑΣΤΕΙΑ,96,ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΑΧΟΥΛΑΣ,34,ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΑΧΟΥΛΑΣ ΟΛΑ,1,ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ,97,ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΥΣ,107,ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΥΣ ΟΛΑ,1,ΒΑΡΔΙΑΝΟΣ ΣΤΑ ΣΠΟΡΚΑ,5,ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ,1,ΓΑΛΑΤΕΙΑ,618,ΓΑΛΑΤΕΙΑ ΟΛΑ,1,ΓΑΜΟΣ,2,ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,56,ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΓΟΝΕΙΣ,1,ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ,283,ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑ,98,ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑ ΟΛΑ,1,ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ,65,ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΔΗΜΟΦΙΛΗ,147,ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ,8,ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ,409,ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΟΛΑ,1,Δικαίωση,16,ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ,798,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ,34,ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΕΛΛΑΔΑ,111,ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ,3,ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ 2,3,ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ 3,3,ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ 4,3,ενδ,1,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,135,ΕΞΑΨΗ,15,ΕΞΥΠΝΑ TRICKS,49,ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΦΟΡΙΑ-ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ,1,ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ,14,ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ,63,ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ,1,ΖΑΚΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ,15,ΖΩΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ,187,ΖΩΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΖΩΗ ΜΟΥ,122,ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΑ,1,Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ,96,Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ,1,Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ,25,Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ANT1,161,Η ΖΩΗ ΕΝ ΤΑΦΩ,11,Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ,34,Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΣ,16,Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΛΑ,1,Η ΜΑΜΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,32,Η ΝΥΦΗ,188,Η ΝΥΦΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,Η ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑ,29,Η ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ,25,Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,Η ΤΟΥΡΤΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ,19,Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ,1,Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ,97,ΗΛΙΟΣ,152,ΗΛΙΟΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ,1,ΗΛΙΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ,32,ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ,17,ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛ,9,ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ E tv,12,ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ,83,ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,18,ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΥΦΙΚΟ,12,ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΥΦΙΚΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΟΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΙ,9,ΚΟΜΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΚΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ,1,ΚΡΑΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ,42,ΚΡΑΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΕΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΤΕΛ ΑΘΗΝΑ-ΒΕΡΟΙΑ,1,ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ,32,ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΟΥ,1,ΚΤΕΛ ΛΙΟΣΙΩΝ,10,ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,1,ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΣ,53,ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ,13,ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΜΑΖΙ Η ΤΙΠΟΤΑ,1,ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕΦ,25,ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ,215,ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ ΟΛΑ,1,ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ,52,ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΜΑΥΡΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ,2,ΜΗ ΜΕ ΣΚΑΣ,1,ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ,237,ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ,53,ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΜΙΑ ΖΩΗ,109,ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΜΙΚΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ,11,ΜΙΚΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΟΛΑ,1,ΜΟΙΡΑΙΑ ΕΛΞΗ ΟΛΑ ΤΑ VIDEOS,1,ΜΟΙΡΑΙΑ ΕΛΞΗ VIDEOS,40,ΜΟΛΙΣ ΧΤΕΣ,36,ΜΟΛΙΣ ΧΤΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,1,ΜΠΛΕ,15,ΜΠΛΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΜΠΡΟΥΣΚΟ,504,ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΟΛΑ 3,1,ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΟΛΑ 4,1,Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ,86,Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ ΟΛΑ,1,Ο ΓΙΑΤΡΟΣ,15,Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,95,Ο ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΟΛΑ,1,ΟΙ ΑΣΦΑΙΡΟΙ,1,ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ,268,ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΑ Γ κυκλος,1,ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΟΜΙΚΡΟΝ ΘΕΤΙΚΟ,8,ΟΣΟ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ,95,ΟΣΟ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ,10,ΠΑΙΔΙ,8,ΠΑΟΚ,15,ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΛΛΙΩΣ,13,ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΑ,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ,227,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΟΛΑ,1,ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ,16,ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ,51,ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΟΛΑ,1,ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ,81,ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ,1,ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ,98,ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΟΛΑ,1,ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΓΟΝΑ,27,ΡΟΥΑ ΜΑΤ,39,Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΜΕΝ ΑΛΛΑ,15,Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΣΑΒΒΑΤΟΓΕΝΝΗΜΕΝΕΣ,33,ΣΑΓΑΠΩ ΜΑΓΑΠΑΣ,68,ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,101,ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΛΑ,1,ΣΑΣΜΟΣ,52,ΣΑΣΜΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΣΕ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ,40,ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ,9,ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΣΙΝΕΜΑ,1,ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ,1,ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΣΠΙΤΙ,1,Στα δίχτυα του πεπρωμένου,5,ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ,13,ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΓΑΠΗΣ,148,ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠ' ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ,7,ΣΥΜΠΕΘΕΡΟΙ ΑΠ' ΤΑ ΤΙΡΑΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,14,ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΗΛΙΚΕΣ,2,ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ,12,ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ,230,ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ ΟΛΑ,1,ΤΑΜΑΜ,46,ΤΖΟΓΟΣ,6,ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ,42,ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,14,ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ,12,ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ,17,ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΤΟ ΝΗΣΙ,29,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ,266,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,2,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 4ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ,39,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ,426,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,35,ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ,119,ΧΑΛΚΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ,33,ΧΑΛΚΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΧΡΗΣΙΜΑ,216,ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ,150,ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΟΛΑ,1,ANNE,33,ANNE ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,BAHAR,61,DADDY COOL,47,ELIF,407,ELIF ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,FAZILET,107,FAZILET ΟΛΑ,1,FITNESS,33,GREYS ANATOMY,7,HERMANOS,1,IMPERIO,12,INSIDER,142,INSIDER ΟΛΑ,1,KARA SEVDA,82,KARA SEVDA ΟΛΑ,1,LIFE TIPS,56,LIFESTYLE,95,MERYEM,103,MERYEM ΟΛΑ,1,NEWS,410,PABLO ESCOBAR,76,PABLO ESCOBAR ΟΛΑ,1,SURVIVOR,1,TIPS ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ,46,TOTAL DREAMER,20,TOTAL DREAMER ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,twitter,2,
ltr
item
TOUMBA LIGHTS: Ράσελ Κρόου: Αιμοσταγείς κατσαπλιάδες οι Ελληνες!
Ράσελ Κρόου: Αιμοσταγείς κατσαπλιάδες οι Ελληνες!
https://2.bp.blogspot.com/-Wi_r7sfw2nY/VU3rvHfkBnI/AAAAAAAAPKU/ky3LwyGDRt8/s200/tain6.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-Wi_r7sfw2nY/VU3rvHfkBnI/AAAAAAAAPKU/ky3LwyGDRt8/s72-c/tain6.jpg
TOUMBA LIGHTS
https://toumba-lights.blogspot.com/2015/05/blog-post_22.html
https://toumba-lights.blogspot.com/
https://toumba-lights.blogspot.com/
https://toumba-lights.blogspot.com/2015/05/blog-post_22.html
true
2114071378239476402
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Συνέχεια ανάγνωσης Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content