15 Φεβ 2017

ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ:ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 98 VIDEO

ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 98
Δείτε το video του επεισοδίου 98 της σειράς του Alpha ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 


ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 98 Video περίληψη
Ο Βλάσης κι ο Αχιλλέας σώζουν τη Ρενάτα κι η Αιμιλία γλυτώνει από τον Διάκο, χάρη στην παρέμβαση του Λεωνίδα. Η νύχτα εξελίσσεται δραματικά για τον Διάκο, καθώς ο τραυματισμός του αποδεικνύεται πολύ σοβαρός. ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 98

Η Φαίη ανακαλύπτει στο λάπτοπ που έκλεψε, σημαντικά στοιχεία για την οικογένεια Σοφοκλέους και τη δυνατότητα να παρακολουθεί τους πάντες μέσα από τις κρυφές κάμερες του Διάκου. Η Ισμήνη βιώνει μετατραυματικό στρες από την επίθεση και ο Μίμης προσφέρεται να τη βοηθήσει να το ξεπεράσει.

Η σειρά προβάλλεται καθημερινά στον Alpha.Το επεισόδιο 98 θα το δούμε στις 22/2. Για να μην ψάχνετε προτείνουμε να βάλετε το blog στα αγαπημένα σας και στην ημερομηνία προβολής να δείτε το επεισόδιο από το link ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEO πάνω δεξιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας