Η αδερφή του Ορέστη Τσανγκ είναι πραγματική Survivor

i aderfi tou oresti chang survivor
Εκτός από όμορφη, η Μαρία-Τζον Χουά Τσανγκ είναι και πολυτάλαντη. Λίγο έλειψε να τη δούμε κι αυτή ν' αγωνίζεται στον Άγιο Δομίνικο.

 Αν βλέπεις Survivor σίγουρα έχεις ακούσει για εκείνη. Όχι δεν είναι παίκτρια, αλλά έχει καταφέρει το τελευταίο διάστημα να τραβήξει το ενδιαφέρον εξαιτίας της συμμετοχής του αδερφού της, Ορέστη που τον βλέπουμε να αγωνίζεται με την ομάδα των 'Μαχητών' στο παιχνίδι. Ο λόγος για την Μαρία Τζον Χουά Τσανγκ που εκτός από κούκλα, όπως την έχουν χαρακτηρίσει σε δεκάδες δημοσιεύματα, είναι και πολυτάλαντη. Ας την αφήσουμε να μας συστηθεί όμως η ίδια καλύτερα.

"Είμαι 23 ετών και όπως φαντάζομαι θα ξέρετε γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, ενώ η καταγωγή μου είναι από την Κίνα.

Είμαι πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ και φέτος κάνω μεταπτυχιακό στην Ιατρική, Άθληση και Υγεία

Να και κάτι που δεν γνωρίζαμε για τη Μαρία, όπως συνηθίζουν να την φωνάζουν φίλοι και συγγενείς. Το δεύτερο όνομά της, το Τζον Χουά, που προέρχεται από την Κίνα δεν το χρησιμοποιεί συχνά. "Λες κ το ήξεραν οι γονείς μου ότι θα γίνω Ελληνίδα στο 100% και μου το έδωσαν για να μην το ξεχάσω", θα μου πει η ίδια γελώντας.

Ο αδερφός της είναι πρωταθλητής ιστιοπλοΐας. Και η Μαρία όμως δεν πάει πίσω στο κομμάτι του αθλητισμού "Ήμουν κολυμβήτρια χρόνια. Πρώην πρωταθλήτρια Ελλάδας, μέλος της Εθνικής ομάδας. Είχα και συμμετοχή στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες το 2009. Γενικά με τον αδερφό μου το είχαμε στο υγρό στοιχείο". Μια ματιά στις φωτογραφίες είναι αρκετή να μας πείσει ότι το 'έχει'.
Γιατί όμως το σταμάτησε; "Στην Ελλάδα για να ασχοληθεί κάποιος με τη κολύμβηση σοβαρά είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ειδικά όταν γίνεται παράλληλα με σπουδές. Έφτασα σ' ένα σημείο που είχα τη σχολή, την προπόνηση, ενώ ξεκίνησα να δουλεύω και ως προπονήτρια κολύμβησης στην τότε ομάδα μου. Έπρεπε να επιλέξω στην ουσία, ανάμεσα σε δουλειά, προπόνηση και σχολή. Οπότε φτάνεις σε ένα σημείο που ζυγίζεις τα πράγματα και βλέπεις το μέλλον σου. Την κολύμβηση την αγαπώ και την κάνω από τριών χρονών και συνεχίζω. Αλλά οι συνθήκες ειδικά στη Θεσσαλονίκη είναι δύσκολες, με το κλείσιμο των κολυμβητηρίων. Είναι μεγάλο το πρόβλημα".

Λίγο πιο πάνω είπαμε ότι η Μαρία είναι πολυτάλαντη. Και το εννοούμε. Έχει πάρει το πτυχίο της, κάνει μεταπτυχιακό, έχει διακρίσεις στην κολύμβηση, αλλά εργάζεται και στην οικογενειακή επιχείρηση.
"Έχω ασχοληθεί με διερμηνείες στα κινέζικα, ήμουν προπονήτρια κολύμβησης, αλλά αυτό το διάστημα ασχολούμαι κυρίως με την οικογενειακή μας επιχείρηση. Ειδικά τώρα που λείπει και ο αδερφός μου και έχει αφήσει ένα τεράστιο κενό. Ασχολούμαστε κατά κύριο λόγο με την εισαγωγή τουριστικών ειδών. Συνεργαζόμαστε με Αθήνα και Σαντορίνη". Και για να μην το ξεχάσω.

Τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει και pole dancing στο οποίο τα πηγαίνει περίφημα

Στον ελεύθερό της χρόνο κάνει βόλτες στη Θεσσαλονίκη και είναι φαν των ταξιδιών. Αλήθεια Μαρία, πώς τα προλαβαίνεις όλα;


Το πώς ήρθαν οι γονείς της Μαρίας και του Ορέστη από την Κίνα στη Θεσσαλονίκη είναι μεγάλη ιστορία. Ξεκινά στη δεκαετία του 1980. Η μητέρα τους, στέλεχος κρατικής υπηρεσίας της χώρας της, που ασχολούνταν με την προώθηση του κινεζικού εμπορίου στο εξωτερικό, μετανάστευσε για μόνιμη εγκατάσταση στη Θεσσαλονίκη. Είχε ταξιδέψει σε πολλές χώρες λόγω επαγγέλματος, είχε γνωρίσει πολλά μέρη, όμως η Θεσσαλονίκη ήταν ο τόπος που τη γοήτευσε. Μαζί πήγε και ο σύζυγός της, επίσης Κινέζος, γιατρός με ειδικότητα στις παραδοσιακές κινεζικές θεραπείες. Αφού ξεπέρασαν αρκετές γραφειοκρατικές δυσκολίες του ελληνικού κράτους, τελικά τα κατάφεραν και έφτιαξαν την ζωή τους εδώ. Τα παιδιά τους, τόσο ο Ορέστης όσο και η Μαρία είναι όπως δηλώνουν με χιούμορ '100% Έλληνες made in China'.


Το Survivor δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από την κουβέντα μας. Αλήθεια, πώς ήρθε η ιδέα στον αδερφός της να ξενιτευτεί στον Άγιο Δομίνικο και να ξεκινήσει τη δίαιτα με τις καρύδες; "Κοίτα πώς έγινε. Ήμουν στο σπίτι. έβλεπα τηλεόραση και περνάει μπροστά στην οθόνη μου ένα διαφημιστικό του Survivor. Το σκέφτομαι λίγο. Μετά ξαναπερνάει το ίδιο μήνυμα. Έλειπε ο αδερφός μου τότε. Με το που γυρνάει του λέω το τι ακριβώς είδα. Εν τω μεταξύ, όταν ήμασταν παιδιά βλέπαμε φανατικά Survivor. Του λέω την ιδέα και του πετάω ένα 'ψήνεσαι να πάμε;' O αδερφός μου έκανε αμέσως την αίτηση. Εγώ είχα και το μεταπτυχιακό και το σκεφτόμουν. Έκανα τελευταία στιγμή μια αίτηση, πήγα στα κάστινγκ, αλλά πήραν τον Ορέστη". Καλά, ποιοι κάνουν την επιλογή; Μα δεν βλέπουν τι χάνουν;

Την Μαρία πάντως δεν την πήρε από κάτω. Το αντίθετο μάλιστα. Φαίνεται πως το διασκεδάζει που εκείνη τον παρακολουθεί από τον καναπέ της χωρίς να πεινάει. "Όλα για ένα λόγο γίνονται. Ο αδερφός μου το είπε και το έκανε αμέσως. Δεν νομίζω ότι τον ζηλεύω γιατί τώρα τον βλέπω να πεινάει (γέλια). Μαζευόμαστε με τους κολλητούς και τους γονείς μας τρώμε, τον βλέπουμε και γελάμε.

Αυτός τρώει καρύδες και εγώ παραγγέλνω με παρέα πίτσες και πιτόγυρα

Του έχω ετοιμάσει κάτι selfies που τον δείχνει στην τηλεόραση να πεινάει και εγώ τρώω πιτόγυρα και πίτσες (γέλια)". Άτιμες γυναίκες. Κουράγιο Ορέστη σε καταλαβαίνουμε.

Πώς της φαίνεται όμως ο αδερφός της μέσα στο παιχνίδι; "Το χειρίζεται σωστά, βγάζει γέλιο. Εκεί που ζητούσε πιτόγυρο στην κάμερα ήταν αποθέωση. Όσοι τον ξέρουν είναι καλοφαγάς. Εγώ βλέπω πως από το τρίτο κιόλας επεισόδιο τα μάγουλά του έπεσαν, μισός έμεινε. Στις δοκιμασίες είναι πολύ δυνατός. Ήταν αθλητής βέβαια, οπότε σίγουρα περίμενα κάτι καλό από αυτόν. Παρόλα αυτά είναι καλύτερος απ' ό, τι πίστευα. Ψύχραιμος, ομαδικός φουλ, παθιάζεται και μέχρι τώρα έχει κάνει καλές επιλογές".

Για τους άλλους παίκτες τι έχει να πει η Μαρία; Ποιους έχει ξεχωρίσει από κάθε ομάδα; "Από τις γυναίκες στην ομάδα του Ορέστη έχω ξεχωρίσει τη Σάρα. Είναι δυναμική και μου αρέσει το στιλ της.
Από τους άνδρες μου αρέσει ο Κύπριος. Είναι αίλουρος, δεν υπάρχει
Από τους διάσημους; Ε, εντάξει ο Χανταμπάκης είναι πάρα πολύ καλός. Και ο Αγγελόπουλος που ήταν μέγα λάθος που τον έδιωξαν. Χαίρομαι που ο αδερφός μου δεν ήταν ένας από αυτούς που τον έστειλαν στην άλλη ομάδα".

Της ζήτησα όμως και ένα σχόλιο για τον παίκτη που έχει ακούσει τα περισσότερα στα social media όλο αυτό το διάστημα, τον Πάνο Αργιανίδη, τον μάνατζερ ράγκμπι. "Βλέπω διάφορα. Πραγματικά στεναχωριέμαι πάρα πολύ γιατί βλέπω διάφορα σχόλια. Εντάξει για τον αδερφό μου δεν έχω δει κάτι κακό. Αλλά στεναχωριέμαι όταν βλέπω αρνητικά σχόλια για παίκτες, από τη στιγμή κιόλας που δεν σου έχει κάνει κάτι προσωπικό ο άλλος. Το θέμα είναι ο τρόπος που θα το πεις".

Επειδή όμως η συζήτηση για το Survivor προκαλεί πείνα, είπαμε να κλείσουμε την κουβέντα με ερώτηση για φαγητό. Αν και η καταγωγή της είναι από την Κίνα η Μαρία σε αυτό τον τομέα δεν διαπραγματεύεται. "Η ελληνική κουζίνα δεν συγκρίνεται. Προτιμώ την ελληνική, από την κινεζική. Θέλω μουσακά, γεμιστά, τέτοια πράγματα". Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε. Δική μας η Μαρία.

COMMENTS

Όνομα

10η ΕΝΤΟΛΗ,10,4xxx4,10,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,8,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 2,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 5,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 6,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 7,1,4xxx4 ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 8,1,4xxx4 ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,9 ΜΗΝΕΣ,381,9 ΜΗΝΕΣ ΟΛΑ,1,ΑΘΛΗΤΙΚΑ,477,ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ,2,ΑΡ3ΝΑ,5,ΑΡΕΝΑ,91,ΑΡΕΝΑ ΟΛΑ,1,ΑΣΤΕΙΑ,224,ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΑΧΟΥΛΑΣ,34,ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΑΧΟΥΛΑΣ ΟΛΑ,1,ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΥΣ,107,ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΥΣ ΟΛΑ,1,ΒΑΛΣ ΜΕ 12 ΘΕΟΥΣ ΤΕΛΟΣ,1,ΒΡΕΧΕΙ ΕΡΩΤΑ,3,ΒΡΕΧΕΙ ΕΡΩΤΑ ΤΕΛΟΣ,1,ΓΑΛΑΤΕΙΑ,290,ΓΑΛΑΤΕΙΑ ΟΛΑ,1,ΓΚΟΛΑΡΕΣ,18,ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑ,98,ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑ ΟΛΑ,1,ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ,65,ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ,1,ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ,381,ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ Β,29,ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΟΛΑ,1,Δικαίωση,16,ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΔΥΟ ΞΕΝΟΙ,15,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ,257,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος,26,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 10,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 11,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 12,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 13,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 14,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 16,2,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 17,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 18,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 19,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 2,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 20,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 21,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 22,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 23,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 24,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 25,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 26,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 5,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 6,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 7,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 8,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 2ος κύκλος ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 9,1,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ Β,9,ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΕΛΛΑΔΑ,1366,ΕΛΛΗΝΕΣ,83,ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ,21,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ,150,ΕΞΥΠΝΑ TRICKS,71,ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΦΟΡΙΑ-ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ,48,ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,18,ΖΩΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ,170,ΖΩΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΖΩΗ ΜΟΥ,122,ΖΩΗ ΜΟΥ Β,1,ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΑ,1,Η ΕΚΔΡΟΜΗ,19,Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΣ,16,Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΛΑ,1,Η ΜΑΜΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,32,Η ΝΥΦΗ,38,Η ΝΥΦΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ,61,Η ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑ,29,Η ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ,2,Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ,89,Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΤΕΛΟΣ,1,ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ,32,ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕ ΤΕΛΟΣ,1,ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ,1,ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ,3,ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ,11,ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,18,ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΕΛΟΣ,1,ΚΟΙΝΩΝΙΑ,2,ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ,1,ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΥΦΙΚΟ,6,ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΥΦΙΚΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΚΟΡΕΣ,1,ΚΟΣΜΟΣ,875,ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,3,ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ,31,ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,2,ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΣ,53,ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΤΕΛΟΣ,1,ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕΦ,25,ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ,219,ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ ΟΛΑ,1,ΜΑΥΡΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ,2,ΜΗ ΜΕ ΣΚΑΣ,1,ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ,139,ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ 5ος ΚΥΚΛΟΣ,8,ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 5ος ΚΥΚΛΟΣ,1,ΜΟΙΡΑΙΑ ΕΛΞΗ,2,ΜΟΙΡΑΙΑ ΕΛΞΗ ΟΛΑ ΤΑ VIDEOS,1,ΜΟΙΡΑΙΑ ΕΛΞΗ VIDEOS,40,ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,1,ΜΠΡΟΥΣΚΟ,452,ΜΠΡΟΥΣΚΟ Β,52,ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΟΛΑ 3,1,ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΟΛΑ 4,1,Ο άντρας των ονείρων μου,23,Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ ΟΛΑ,1,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ,32,Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΟΑΕΔ,2,ΟΓΑ,1,ΟΙ ΑΣΦΑΙΡΟΙ,1,ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ,270,ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΑ Γ κυκλος,1,ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,77,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ,1,ΟΜΙΚΡΟΝ ΘΕΤΙΚΟ,8,ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝ,1,ΠΑΙΔΙ,5,ΠΑΟΚ,48,ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΛΛΙΩΣ,13,ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΑ,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ,32,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ 1,3,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 15,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 15 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 16,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 16 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 17,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 17 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 18,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 18 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 19,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 19 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 20,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 20 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 21,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 21 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 22,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 22 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 23,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 23 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 24,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 24 VIDEO,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 25,1,ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ ΟΛΑ,1,ΠΑΤΗΡ,1,ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ,51,ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΟΛΑ,1,ΠΕΝΗΝΤΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΤΕΛΟΣ,1,ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ,98,ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΟΛΑ,1,ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ,6,ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΓΟΝΑ,27,ΠΡΩΤΗ ΣΤΑΓΟΝΑ τελος,1,ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ,10,ΡΟΥΑ ΜΑΤ,39,ΣΑΒΒΑΤΟΓΕΝΝΗΜΕΝΕΣ,33,ΣΑΓΑΠΩ ΜΑΓΑΠΑΣ,68,ΣΑΓΑΠΩ ΜΑΓΑΠΑΣ ΤΕΛΟΣ,1,ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,101,ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΛΑ,1,ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ,9,ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΣΕΙΡΕΣ,13,ΣΕΞΥ,5,Στα δίχτυα του πεπρωμένου,5,ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΩΝ ΚΟΥ ΚΟΥ,1,ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ,13,ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΓΑΠΗΣ,148,ΣΥΝΤΑΓΕΣ,19,ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΑΓΩΤΟΥ,1,ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ,222,ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ Β,8,ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ ΟΛΑ,1,ΤΑΙΝΙΕΣ,1,ΤΑΜΑΜ,46,ΤΖΟΓΟΣ,31,ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΑ ΣΙΝΕΜΑ,1,ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ,14,ΤΟ ΝΗΣΙ,29,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ,160,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ 4ΟΣ ΚΥΚΛΟΣ,1,ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ,8,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ,51,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,12,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 25,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 25 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 26,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 26 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 27,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 27 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 28,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 28 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 29,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 29 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 30,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 30 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 31,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 31 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 32,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 32 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 33,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 34,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 34 VIDEO,1,ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ,1,ΤΡΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,35,ΥΓΕΙΑ,1,ΧΡΗΣΙΜΑ,352,ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ,150,ΩΡΙΩΝΙΔΕΣ,1,BAHAR,41,DADDY COOL,47,DANCING WITH THE STARS,1,ERT1,1,ERT1 A,1,ERT1 B,1,ERT1 C,1,f,46,FACEBOOK,1,featured,4,FITNESS,25,GREECE,1,HERMANOS,1,IMPERIO,12,KARA SEVDA,82,KARA SEVDA ΟΛΑ,1,KYRIOTERES EIDISEIS,28,LATEST VIDEOS,12,LIFE TIPS,97,LIFESTYLE,548,LIVE STREAMING,17,LIVE TV,4,MASTER CHEF,14,MASTER CHEF OLA,1,MY STYLE ROCKS,1,NEWS,425,NOMADS,23,OPT,5,PABLO ESCOBAR,76,PABLO ESCOBAR ΟΛΑ,1,PLACES IN GREECE,12,re,1,RISING STAR,4,s,4,SHOWS,274,SO YOU THINK YOU CAN DANCE,1,SONGS,2,STAR ACADEMY,1,SURVIVAL SECRETS,23,SURVIVOR,131,THE VOICE,12,TIPS ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ,43,TO TATOYAZ,3,twitter,55,VIDEO,11,WORLD PARTY,23,X-FACTOR,24,X-FACTOR ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ,1,YYY,1,
ltr
item
TOUMBA LIGHTS : Η αδερφή του Ορέστη Τσανγκ είναι πραγματική Survivor
Η αδερφή του Ορέστη Τσανγκ είναι πραγματική Survivor
https://1.bp.blogspot.com/-jUoOT1xrTyY/WLqH8R4Mq4I/AAAAAAAAgA0/ZMd55H6iWBErXGrf2FvkPd88-2iZ8h3wACLcB/s320/exxo.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-jUoOT1xrTyY/WLqH8R4Mq4I/AAAAAAAAgA0/ZMd55H6iWBErXGrf2FvkPd88-2iZ8h3wACLcB/s72-c/exxo.jpg
TOUMBA LIGHTS
https://toumba-lights.blogspot.com/2017/03/survivor_4.html
https://toumba-lights.blogspot.com/
https://toumba-lights.blogspot.com/
https://toumba-lights.blogspot.com/2017/03/survivor_4.html
true
2114071378239476402
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ Περισσότερα>> Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS Όλα τα άρθρα ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Like η Tweet γιά να το διαβάσετε Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy