Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 69 ( 5ος Κύκλος Video)

Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 69 5ος Κύκλος/σεζόν 5 Video.Προβολή στον Alpha την Πέμπτη17/12/2020 και ώρα 20.00.
Έλα στη θέση μου  Επεισόδιο 69 ΣΕΖΟΝ 5
Έλα στη θέση μου  Επεισόδιο 69 5ος Κύκλος/σεζόν 5 Video.Προβολή στον Alpha την Πέμπτη17/12/2020 και ώρα 20.00.

ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


Στο προηγούμενο επεισόδιο  
ο Βλάσης αρχίζει να υποψιάζεται πως η Φαίη μπορεί να έχει στήσει την πλεκτάνη ενάντιον της Θάλειας και αποφασίζει να το ψάξει περισσότερο. Ο Θοδωρής συνεχίζει να βάζει φυτιλιές στη Λατάνια και τον Μίμη. Ο Μάρκος ψάχνει κρυφά τα αρχεία της κάμερας του Αχιλλέα. Θα καταφέρει να μάθει όσα θέλει; Τι σχέση έχει ο πραγματογνώμονας που χρημάτισε ο Αχιλλέας με την πρώην λογίστρια της Σόφο;

Έλα στη θέση μου 5ος κύκλος επεισόδιο 69

Η Ρενάτα μαθαίνει για την παράξενη σχέση της Ελπίδας με τον πραγματογνώμονα και συμμαχεί με τη Φαίη για να τον ξεμπροστιάσουν, ενώ ο Φώτης ανακαλύπτει ένα ύποπτο τηλεφώνημα της Βάνας και απειλεί να την εγκαταλείψει. Κι ενώ η Θάλεια ομολογεί τα αισθήματά της για τον Βλάση, εκείνος τάζει ένα μεγάλο ποσό στον Ζούβα για να μάθει αν πίσω από την ενοχοποίηση της Θάλειας κρύβεται η Φαίη…

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το video