15 Φεβ 2017

ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ:ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 96 VIDEO

ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ:96
Δείτε το video του επεισοδίου 96 της σειράς του Alpha ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 


ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 96 Video περίληψη
Ο Βλάσης μαθαίνει για την απαγωγή της Ρενάτας. Φυσικά θεωρεί υπεύθυνο τον Αχιλλέα κι η κόντρα μεταξύ τους φτάνει στο αποκορύφωμα. Ο Λεωνίδας επιμένει ότι μόνο αν συνεργαστούν οι δυο τους, θα μπορέσουν να σώσουν το κορίτσι από τον παρανοϊκό εκβιαστή. ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ 96
Έτσι στήνουν μια επιχείρηση διάσωσης, με τη βοήθεια της Μιράντας και του Μίμη. Δυστυχώς όμως ο Διάκος έχει μεγάλο προβάδισμα καθώς ακόμα και η Αιμιλία υποκύπτει στον εκβιασμό του. Στο μεταξύ η Σύλβια καταστρώνει τη δική της επικίνδυνη αποστολή: την κατάκτηση του Ζούβα!
δείτε το video ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας